Articles, Blog

19 players 1 sniper (Fortnite)


*text message sends* *typing* *text message received* *text message received again* *text message sent* *text message sent again* *text message received* *text message sent* *text message received* *sent* *sent again* *received* *received again* *sent* *southern accent* I was takin’ a goddamn text! I was talkin’ to my friend! Now y’all *indistinct* ♪ ♪ Ladies and gentleman, we are going up on our opponent, we are sure, we are certain, and everything in between about getting thiis killl. *elevator music* Fiiiine lets go Tilted Towers then. Ooh I want that gun so bad MMMMMIINE!! RAH! OOH SHA LA OWAWA *grunts* Get outta here, Ethan Lil bitch. Come on {x5} Reload! {x6} Aaaaaaaaaaand… *bodyshot* Yes! Wha!? {x2} Whaaaaa-uuhhhhhh Aw yeah, dude. Do that. I’m gonna let him do this. *dink* Outta here, youuu… IIIII Don’t have any more ammo… Buuttt… *grunt* {x6} oh, now I do. You’re screwed now, brother. Ah-hahhh! d-d-d-d-daniel! d-d-d-d-dead… I like this gun that they brought in. It’s fun… Why am I still reloading!? WHAT DO YOU MEAN!? *elevator music* Oh. Get in here! What!? You should be dead! Mine! Mine!! Mine! Mi- What!? Hooww!? I HIT YOU FIRRRR- *elevator music* I may have messed up my landing a little bit but that’s fine. Watch, I am gonna leave Tilted Towers with a minimum of 8 kills. And if not, I just won’t use the recording anyway! And you won’t even know about me saying I would then I don’t. Hahaha! Oh! That was so sick. You see that guy over there Southwest? *southern accent* I’m gonna reload, do a backflip, and pop him in the face. *grunt* {x3} *dink* TOLD YA SO! GODDAMMIT JACK, GET ON DOWN! If I die, it’s the game’s fault. AAAAAHH WE DID IT! ♪ We did it, ♪ ♪ We did it, ♪ ♪ We did it, yay! ♪ Yeah, we did it… What’s that from? I don’t know… Somethin… I think it’s Dora the Explorer. AHHH! *elevator music* ♪ Ayyyyyyyyyy ♪ ♪ Brother… ♪ ♪ Why do you think that it’s wrong? ♪ ♪ That I like my sisterrrrr… ♪ Taking a trip down to the Elimination Station. Reload, okay? I’m gonna ope- No, you gotta stop. ‘kay? *indistinct* Oh, is it? Oh… What am I doin’? Oh… Oh, I quickscoped you, you better leave now, Bye. No. *smack* No. No, No…. It’th a no from me, Sharen. It’th a no from me… I keep on landing at this location known as Tilted Towers. And the problem with Tilted Towers, is there is a bunch of towers, people can hide behind. So when you’re trying to kill someone, or chase someone, They can just *hides behind microphone* HAHA! Hahaha! ♪ Yeah ♪ ♪ Yah! ♪ ♪ Lemme rap about ♪ ♪ Salty Springs… ♪ ♪ Half these motherf**kers don’t know what ♪ ♪ Salty means. ♪ ♪ So lemme show you. ♪ Ready? Backflip, 360, No-scope, Big boom, 3, 2, 1, oh… See ya later, LittleYen. hah haaah I don’t really want to go to this desert place, I have no problem with the desert, Okay? It’s fine, I mean, Los Angeles is in the desert, And plenty of pornography is made in Los Angeles. So, therefore, I have not a nary of a problem, with the desert. I just don’t want to land there. ‘Cause I’m not familiar with the place, I’m not from LA, Nor, Am I used to this New Season 5 bullsh*t map updaatteee… *laughing* *elevator music* ♪ You’re so, ♪ ♪ f**kin’ ♪ ♪ precious, ♪ ♪ when you ♪ ♪ die ♪ No… No, Stop! Stop!! Stoppp!!! Ain’t this a little unfair? No, don- Oh no, don’t chase me! Please, Mr. Man! Oh no, don’t chase me! Oh no, can you not chase me in here? Please don’t come in here! Oh nooo! Please go for it… *laughs* I’m comin’ daddy! *grunt/wheeze* *grunt* Yeaahhh! Where you runnin’ to, boi? Come here, now. Uh, *indistinct* we got more loot. Oh! I’m coming! I’m coming to kill this guy. No, we’re doing a cool shot, I dont’ care! Oh! Get rekt! This is amazing! pfftt Uh… Okay. *dodges bullet in real life xd* Hold on now… What? *southern accent* What in God’s name are you talkin’ about? How are you alive? Nope. No {x50 [I counted in 0.25 speed]} Sucks my eggs out![?] Oh-ho! This the- *chokes* ‘s so clean! Dude we gotta get a *Ali-A* VICTORY ROYALLEEE!!! This gamemode’s actually so fun, why have I played this gamemode? I got stuck on the idea that everyone was just jumping around, no-scoping each other, constantly missing and wasting time. And it just seemed, like, unfair, and not really that fun. and not the way of sniping, but- I don’t know… Like, playing this, how it is now, I’m having a lot of fun. *dink* Gotem, gotem, g- come on, gimme another one, gooo! Ah!! Oh!! No way, Hosé I am gay Oh! Yes I did! III got youu I GOT YOU! We get a bunch of hunting rifles, For the quick pew pew pew… ‘Cause you don’t want to take the Semi-Auto Snipers. ‘Cause- Well- Well, sure It’s great because it can shoot a lot. that’s awesome. It doesn’t really do any damage, at least with the hunting rifle, that are accurate with no-scopes, reloads fast, you can go, pew {x5} Ali-A: Shapoof! Ali-A: Shapoof! {x3} We only got five kills though. We need to step up our game. We need 15 more kills. That’s a lot of kills. I feel like you gotta get lucky with where you land too. And that doesn’t mean you have to go to Lucky Landing, alright? Aaaahhhh! Hey, bud. Welc- *indistinct* Welcome to my- my crib. . .. … …. You serious? Hey, see ya later bud. Welp. YOU BOTH SUCK! I need some water. I’m thirsy. *southern accent* I’m thirsty like a baby wantin’ breast milk! Bitch! What!? Do we do a cool trickshot? You want one? Alright let’s do one. Hey-duiken! [??] Surprise bitch! What!? Oh! where you goin’ there, bud? Ah-ha- I got him! Get outta here, brother! I ain’t got time for you, /or/ your shenanigans! Oh, that’s so cool! So you get the rotation of switching the weapons, fast. We got ♪ 11 kills! ♪ ♪ Eeeeeeeeeeeasy ♪ Is that guy still shooting me? This John Wick is really… I have a biased against John Wicks. Okay, two hits! Are you goddang kidding me brother? *grunt* *laughs* *clap clap* Exciting! Surly this John Wick isn’t sitting here, waiting. Like, that doesn’t- surly. Like, that would not make sense *dodges bullet irl* HE IS! Why!? Fuck YOU! *southern* I TOLD YOU NOT TO WAIT HERE, BROTHER! ♪ Thiiirrteeen ♪ ♪ Killlss! ♪ *laughs* That was sick! ♪ FOOOUUURRTEEENN ♪ ♪ KIIILLLLLSSS ♪ HOH! Lucky snipe! *elevator music* Hai- -DUIKEN! [idk how to spell it sorry] Ahhh! Who’s got the high ground now, daddy? Who’s got it now? OH! I HIT HIM! *laughing* So cool! Last few left. Haha! That was cool. See, this is- See, this thing is cool to break walls with, then just switch weapons real quick. *laughs* *laugh* That was s- *laughing* We got impulse grenades, Last guy alive, 18 KILLS! *singing some type of marching music or something* Ladies and gentleman, *trailer music starts* *trailer music intensifies* *music cuts off* *elevator music* *Ali-A*: Right, ladies and gentlemen, *Ali-A*: BAM! *Ali-A*: shapoof! {x2} *Ali-A*: shapoof! {x4} Well he has to come to us. So… We wait. *southern accent* I’m just gonna do my dance. *weird-ass grunting noises* Hello? Don’t die! No! No!! I think he’s gonna- YOU’RE GONNA DIE IN THERE! *laughing* *Leveled Up by Billy Marchiafava plays* ♪ yeah, ♪ ♪ hold up, ♪ ♪ what the fuck? ♪ ♪ base in the trunk ♪ ♪ Shawty wanna fuck ♪ ♪ but i’m busy gettin’ bucks ♪ ♪ If you know my fuckin’ name, ♪ ♪ then you know my music sucks ♪ ♪ if you hate my fuckin’ shit, ♪ ♪ you a motherfuckin’ chump, ♪ ♪ ayy ♪ ♪ ooh ♪ ♪ yeah ♪ The main goal today, is to get 20 kills minimum. If we don’t wipe 20-25% of the map, MINIMUM! Then I will /NOT/ stop recording. [Thank you for watching, captions made by Aidan Is A Plus, go check his channel out!]

100 thoughts on “19 players 1 sniper (Fortnite)

  1. BUT DANIEL THERE WERE ONLY 18 KILLS,

    that was what the "don't be angry" joke was for

    thank you for watching and supporting my content <3
    follow me bih
    http://www.twitter.com/hanieldarrison

  2. Iuiuiuiuuiuuiiiiuiuiuiuiuiuiiuiiuiuuiuuuuuiuiuuuuuuiiiiiiiuuuuuuuuuuuuujujujujubuhguibgbhuobugouhbbyuoobuhbohubuho

  3. Being from Texas, I can tell you that we do not have hunting rifles sitting out like that! I am offended and disgusted!

    We leave out 12 gage shotguns 😁

  4. 6:55 do snipers do different damage whether ur in the air or not?
    Is that why I don’t remember drop off? Also bc I never hit snipes in like season 5
    But I did tho with the heavy a lot
    I don’t remember drop off or anything

  5. We need Daniel Harrison to do my gravity no scope arena I created in creative it’s got hover boards, bounce pads, low gravity, a bunch of lights, and lit background music. I’ve already played it with my friends and they loved it!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *